Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Εφορία




Εφορία η μεγάλη Κυρία
στην Ελληνική Δημοκρατία

Τρία χρόνια προσπαθώ
για να διαγραφώ
και μετά περιμένουμε να λύσουν το Κυπριακό
κάπου φταίω και Εγώ.

Παρακαλώ δεχτείτε μου την επιστολή αυτή
έστω και ενοχλητική
διαβάστε με με προσοχή
δεν είναι διαγραφή
παρά Οδύσσεια αυτή.

Γράμμα θα στείλω στον Πρωθυπουργό
και σε κάθε υπουργό
να κάνουν το σύστημα πιο απλό
ψάχνουν το φτωχό για τη δραχμή
που με κόπο γίνεται η αμοιβή
και αφήνουνε τον πλούσιο με τα λεφτά
που μπορεί να λύσει τα οικονομικά.

Ξεκίνησα με μια τσάντα με χαρτιά
που ζύγιζε επτά κιλά,
το δρόμο για την Εφορία
ανεβαίνω τα σκαλιά
και κάποιον συναντώ πάω καλά για τα εφορικά;
Και απαντά
από τ’ άλλα τα σκαλιά.

Ψάχνω το γραφείο τρία
έτσι μου είπε η λογίστρια η Κυρία
ρίχνω μια ματιά και όλα άγνωστα παιδιά
αλλά πέρασα καλά.

Και από κει στο ένα
τα πράγματα πολύ μπερδεμένα
με την τσάντα στην αμασχάλη
και κουρκούτι το κεφάλι.
Βλέπω στο δεξιό τον Βαγγέλη
γνωστό μου απ’ τα κτηνοτροφικά
όπου τρυπούσε χαρτιά
στο βάθος δεξιά η Ειρήνη η χωριανή
από πατέρα ποιητή
και Ρήνκα στο χωριό γνωστή
Ε! Λέω τα πράγματα θα παν καλά!
Εδώ να δεις!

Προχωρώ στον αρμόδιο για να αρχίσει η δουλειά
και μου λέει δεν έχεις σειρά
κάτσε πίσω στην ουρά.

Και ο κόσμος μπαινοβγαίνει βιαστικά
μ’ ένα χαρτί στο χέρι να κρατά
τελικά ήρθε η σειρά
και πάω με τα χαρτιά να αρχίσει η δουλειά
εδώ να δεις ψάξιμο που έχει να γίνει,
χαρτί από χαρτί να βρουν και τη δραχμή.
Και μου λέει ο νεαρός σου λείπουνε χαρτιά
κάπου θα πληρώσεις πολλά !
και τον απαντώ κοφτά
να πληρώσω και από ταύτους να γλιτώσω.


ΞΕΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου